ECOVER Zero, tekući deterdžent za pranje rublja, bez boje i mirisa, 1.5 l

ECOVER Zero, tekući deterdžent za pranje rublja, bez boje i mirisa, 1.5 l
Fotografija proizvoda ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda
Kategorija: Prirodna sredstva za čišćenje
A-shop šifra: 5000204254945
CIJENA
20,21 
Broj obroka (informativni): 1,68 

Stanje:

dostupno

ECOVER® ZERO Tekući deterdžent za rublje posjeduje nježnu formulu obogaćenu sastojcima na biljnoj bazi, ne sadrži miris i bojila.

Deterdžent je formuliran kako bi se umanjio rizik od nastanka alergijskih reakcija na osjetljivoj koži.

Osobama s ozbiljnim kožnim bolestima, nije moguće jamčiti prikladnost proizvoda.

Ako imate neuobičajeno osjetljivu kožu, obratite se liječniku za savjet.

Pogodno za bijelo i obojano rublje.

Ne dopustiti da se deterdžent osuši na odjeći.

Prije uporabe provjeriti upute za pranje vaše odjeće. Pogodno za pranje na 30-60°C. Ne namačite i ne perite vatrootpornu odjeću iznad 50˙C.
Moglo bi vas još zanimati
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, višenamjensko sredstvo za či&# ...
7,60 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER Zero, tekući deterdžent za pran ...
20,21 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, tekući deterdžent za pranje su ...
3,51 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, tekući deterdžent za pranje ru ...
12,44 
Povezani proizvodi
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, tekući deterdžent za pranje ru ...
12,44 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, omekšivač, gardenija i vanilij ...
4,65 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, višenamjensko sredstvo za či&# ...
7,60 
Prirodna sredstva za čišćenje
prikaži sve >
ECOVER, tekući deterdžent za pranje ru ...
10,17 
Dodano u košaricu
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.